Svarar på kommentarer!

Tänkte svara på lite kommentarer nu på morgonen :)

Linda om Aftonbladet.:
Haha.. lycka till

Svar: tack, inte för att jag tror att jag behöver ett lycka till, men ajja tack .. thaha

   
  Sanna Rådqvist Bieber om Hur vi egentligen känner.:
håller med deta e sjukt nästan alla på min skola håller på med mig för att jag älska justin och vågar stå för det och jag har redan blivit slagen för det

jag menar hur jävla långt ska det går jag mår så jävla dåligt både över deta och e sak som hända förra året den 1 mars och när det e inget om justin men han har hjälp mig igenom det svåraste men nä nu kommer allt tbx orkar liksom inte deta ... jag har velat ta självmord så många gången men har tänkt om och vissa gånger har jag bara misslyckats

ORKAR INTE MER :(

FRÅN E LEDSEN OCH FÖRTVIVLAD BELIBER SOM ALDRIG KOMMER SLUTA ÄLSKA JUSTIN <3(L)

Wow! Riktigt starkt att du berättade detta! Och otroligt vad du har vart med om! Sånt kallas riktig beliebers hörru ;) Och starkt att du fotsätter gilla Justin. Men du vet, alla beliebers är en enda stor familj, så är det något så har du hela världen som kommer hjälpa dej!

   
  julia om Katastrof på ICA!:
Helt sjukt ju:o

Svar: Jaa eller hur! Jag fick lust att smälla till henne ett tag ..
   
  Daviid Bolt ;D om Aftonbladet.:
Duktig chey <3<3

Svar: hihi (a) <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Helt sjukt hur folk håller på bara för att man gillar en viss artist! Lixom vad är det som gör att Justin skiljer sig så mycket från andra artister? Dom är ju artister allihopa! Eller är Chris Brown, Usher och andra artister som jobbat med Justin oxå lika "töntiga som Justin" ?! Borde ju inte spela någon roll vad man gillar för artist! Men jag gillar ju Justin bäst haha<3

2011-05-29 @ 21:58:19
URL: http://linneeaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Sanna Rådqvist Bieber

tack <33

2011-05-31 @ 00:54:22
URL: http://bieberandsanna.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0