Katastrof på ICA!

Va i Vara förut och köpte hårfärg, foundationborste, hårspray och lite sånt.
När jag stod i kassan me mamma så hörde jag 2 kvinnor stå och snacka om Justin Bieber. Jag vände mig oh och där stod de 2 kvinnor i 35-40 årsåldern och snackade om Justin Bieber. Jag blev helt paff, jag backade några steg så jag tydligare skulle höra vad dom sa och en sa  “Min dotter älskar honom, men jag förstår inte varför. Det finns så många andra artister som sjunger bättre. Hon får inte ha Justin Bieber tröja på sig när vi ska gå och handla för jag skäms!″

Då blev jag lite sur faktist. Hon skäms över sin egna dotter för att hon gillar Justin Bieber! Men herregud! jag fick lust att gå fram och börja snacka me dom och lixom fråga vf då och massa sånt, men jag gjorde de inte. Men hadfe jag vart ensam hade jag lätt gjort de ! Det är absolut inte okejj att säga så !!! :O Om sin egen dotter, usch vilka människor världen är full av! :(

Kommentarer
Postat av: julia

Helt sjukt ju:o

2011-05-28 @ 19:31:15
URL: http://juliahstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0