Hur vi egentligen känner.

Hur vi beliebers igentligen känner, jo, vi känner oss kränkta, utstötta och nertryckta av alla Bieber-haters. Vi vågar inte säga ifrån pga att beliebers får dödshot. Vi blir utmobbade, för att vi gillar en 17 årig sångare från Canada. Som på bara några få år tagit över världen, och smittat den med Bieber-Fever.
 
Unga som gamla trycker ner oss, men ingen ser de. För dom ser bara "några små tjejer som skriker över en kille som inte ens kan sjunga". Han kan sjunga, faktum är att ni är avundsjuka. Ni kommer aldrig kunna ta er så långt som han, aldrig bli så älskad som han är. Därför trycker ni ner dom som gillar honom, för ju mer ni gör det, ju mer uppmärksamhet får ni, right?
Detta måste få ett slut någon gång. Vi beliebers låtsas vara starka, men faktum är att vi inte är det. Så fort någon hater säger "Justin Bäver är bög" så börjar vi gråta på insidan, men Justin har byggt oss så starka så att vi klarar av att hålla in de. När ni säger något elakt om Justin, så står vi alltid där och tar emot det. Men sanningen är att om självaste Justin Bieber skulle stå framför er, skulle in aldrig våga säga de ni säger till oss. Aldrig.
 
Vi är starka, otroligt starka för att bara vara "några småtjejer". Men sen så finns det dom som verkligen inte klarar detta. Jag vet personer som sett bilden där Justin Bieber hånglar med sångerskan Jasmine Villegas, som medvekande i Baby-videon. Dom tog självmord, sen finns det sånna som ristat in " I love JB" på armen, med kniv. Det finns sånna som är så desperata att få Justin´s uppmärksamhet att dom skickar dödshot till de tjejer han umgås med, bla, Kim Kardashian, Jasmine Villegas, Miley Cyrus, Selena Gomez, Demi Lovato och många många mer, som aldrig mer varit mer än Justin´s goda vänner. Visst, man kan vara arg för att dom är med Justin, sånt kallas avundsjuka. Och i denna sjuka värld vi lever i, den svämmar över av avundsjuka. Alla vill ha något som någon annan har.

Jag har tröttnat på att vi beliebers ska bli mobbade, utstötta, retade, och rent av hotade till livet, pga att vi stöttar Justin Bieber. Det är inte acceptabelt. Jag orkar inte mer, och har bestämt mig för att göra något åt det. Ska kontakta tidningen och be dom publicera lite, de kan bli lite creeds till tidningen efter det oxå för att dom vågar ta upp detta!

Det är många som backar för det, jag bryr mig inte om publicitet, jag bryr mig om alla beliebers som finns där ute som mår så dåligt att dom har självmordstankar!

Kommentarer
Postat av: Sanna Rådqvist Bieber

håller med deta e sjukt nästan alla på min skola håller på med mig för att jag älska justin och vågar stå för det och jag har redan blivit slagen för det



jag menar hur jävla långt ska det går jag mår så jävla dåligt både över deta och e sak som hända förra året den 1 mars och när det e inget om justin men han har hjälp mig igenom det svåraste men nä nu kommer allt tbx orkar liksom inte deta ... jag har velat ta självmord så många gången men har tänkt om och vissa gånger har jag bara misslyckats



ORKAR INTE MER :(



FRÅN E LEDSEN OCH FÖRTVIVLAD BELIBER SOM ALDRIG KOMMER SLUTA ÄLSKA JUSTIN <3(L)



2011-05-28 @ 19:48:20
URL: http://bieberandsanna.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0