Svarar!

Linnea  om Jelena.:
Jag är inte ett stort fan av Selena, men det är hans val lixom.. btw har du sett Never Say never? Filmen alltså? :P<3

SVar:Näe inte jag heller.. Men jag börjar acceptera att de e hans val som han har gjort och han verkar trivas. Jag stöttar honom i alla hans val, oavsett hur fel dom är.. t.ex detta.
ja jag har sett filmen! UNDERBAR. SUPER. BÄST. Filmen har ALLT! Har du inte sett den tycker jag verkligen att du ska göra de hater som lover, vuxen som ung,, alla kommer älska den!
Den släpps på dvd här i sverige 27 juli, ngn mer än jag som ska rusa till affären och köpa den ? Sen kan ni ju gissa vad jag kommer göra dygnet runt ;) Men den va skit bra, aldrig sett ngn bättre film asså! Jag satt och lipa .. Såg den dock i borås med 3 kompisar, och inte på premiärdagen i stockholm som de va tänkt att jag skulle gjort från början :( Menmen, jag har sett filmen iaf! :d
Gud va långt svar de blev ;$

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har oxåå sett filmen, har den nerladdad på datorn i superkvalite ;D<333 love it!<3

2011-05-26 @ 15:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0