Jelena.

Jag har ändrat åsikt.
Jag va stark från början och HATADE att de va tsm. Men tiden går, och jag ser hur lycklig vår Justin är med henne. Jag har börjat acceptera hans val. Jag är som sagt en riktig belieber, jag stöttar och älskar Justin i alla lägen. Vad han än väljer, vad han än gör. Jag har filmbevis på att Selena har kallat honom idiot, barnunge, tönt. Allt. Men people change, even Selena. Jag gillade Selena från början. Härlig männsika, sen såg man mer och mer av hennes personlighet och blev lixom 'naa.. vad håller hon på me?' Men när man "lärt känna" henne så e hon snäll, hon är dock inte en männsika man kan lita på. Hon tog av sig sin oskuldsring i Januari när rykten om henne och Justin började spridas. Det kom oxå såklart upp i media. Justin bad henne klart och tydligt att ta på sej ringen igen. Hon protesterade och enligt en källa så sa Justin att han inte tänkte ha sex före äktenskap. Duktii boii :)
Selena tog på sig ringen igen och deras icke ännu säkra förhållande rullade på. Det har spektakulerats mycke runt just dom. Rykten säger att Selena utnyttjar Justin för att bli mer känd (vilket är sant,) men det verkar oxå finnas en del kärlek. Innan på alla bilder va de mest "Justin, kyss mig alla kameror tar kort!" Men på Billboard, ni skulle sett hennes leende, de va ett leende som verkade ha olika bakgrund, några är: Att hon va stolt över honom, Att hon va glad att han pussa just henne när kamerorna var riktade mot Justin och att hon verkligen såg att Justin blev glad. Det syntes. Men det finns fortfarande en del oklarigheter. Dom har inte bekräftat sitt förhållande än! Visst, dom kysstes på Billboard. Men vem har inte kysst ngn man nt vart tsm me?
Som sagt, Jag är en äkta belieber. Justin verkar trivas med Selena. Det är hans val, jag stöttar honom.

På svenskan ska vi skriva om berömda kärlekspar. Läraren hade skrivit upp ngr, bland annat romeo och julia. Och de va dom jag tog. Men nu när Justin och Selena så gott som bekräftat sitt förhållande, så varför inte ? Batra för att visa att jag stöttar dom lixom? Så jag kommer skriva om dom på mitt svenska arbete (som på alla andra arbeten så väver jag in Justin på ett elr annat sätt, när vi tränade på nationella prov så fick jag in en liten del om Justin) Jag är expert på de, alla arbeten jag gjort, engelska, svenska, bild, musik, tillochmed matte! (för att de va ett av hans favorit ämnen i skolan tihi)

Justin Bieber + Selena Gomez = Jelena

<-- dålig bild! men iaf, här har hon tagit av sig oskuldsringen.

<-- på billboard :)

Jag skulle kunna skriva min svenska i sömnen hihi ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är inte ett stort fan av Selena, men det är hans val lixom.. btw har du sett Never Say never? Filmen alltså? :P<3

2011-05-25 @ 23:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0