Jag Älskar Dig Syster!

Elin  om Elin Sundvall:
jag älskar dig syster! jag kommer aldrig att lämna dig, det ska föralltid vara du och jag<3 jag vill också göra tatueringen fortfarande, den som ska symbolisera våran eviga vänskap och för att vi är systrar! det finns ingen som jag mår så bra med, det är bara med dig jag kan vara den jag är. utan dig skulle jag inte ha en tro, tron och hoppet på att vi är bästisar livet ut. Jag saknar dig mest i hela världen. jag grät när du hade farit hem, tårarna gick inte att stoppa!!Jag älskar dig syster, du har en av platserna längst inne i mitt hjärta, där ska jag låsa in dig och föralltid bevara våra minnen. Du och jag Diana! det är så det ska vara! Jag älskar dig , äkta syskonkärlek!

Svar: Aw gumman ja klart de ska vara vi livet ut! Jag sitter fortfarande och gråter om jag tänker på alla gånger vi tvingas gått skilda vägar. Och på alla gånger som vi kommer tvingas gå skilda vägar. Jag vill inte träffa dejj egentligen för att jag hatar att se dejj gå åt motsatt håll. Men vi kek kmr upp i sommar oc då stannar vi i ungefär 1 vecka. Varje vinter när skolan precis börjat så tänker jag "vf kan de inte va sommarlov så jag kan träffa min syster?" Jag HATAR att vara så långtifrån dejj. Jag har kvar kortet på dejj sen du e 14 elr 15 tror jag de va ;) hihi världens bästa syster redan då fast vi va jätte blyga! Jätte många minnen me dejj underbaraste syster!
Tatueringen kke vi kan fixa i sommar ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0