Elin Sundvall

Vi har många fina minnen ihop, riktigt fina.
Jag har kort på dej överallt.
Bara för att visa att du är min syster och jag är stolt över det.
Minns du när vi fiskade och vi ramla baklänges i båten och dom som ägde den hota me att ringa polisen om vi inte gick därifrån?
När vi rymde hemifrån för att du inte ville åka me din mamma hem igen ?
När vi va i trollhättan och shoppa och inte fick gå själva?
Känns som om att vi glider ifrån varandra mer och mer för varje dag som går.
Jag klarar inte det, du är min syster, du har hjälpt mig när ingen annan har gjort det.
Jag vill ha tillbaka dejj Elin.
När jag va i jämtland i september 2010 så hade vi skit kul.
Då hade vi inte setts på 3 år.
Det känns som om att de kommer bli så igen, men jag vill inte de.
Jag grät HELA tågresan hem, satt och kolla på bilder på oss i telefonen.
Jag grät i 8 timmar, om inte mer.
När jag kom hem så kunde jag inte sova trots att jag inte sovit på flera dygn, jag satt och tänkte på dig och undrade om du grät för att du saknade mig oxå.
Men jag fick aldrig något svar på de.
När jag va där uppe fick jag kontakt me alexander, vi snacka och så, men ni gjorde slut.
Jag snackade me både han och dejj, du vände mig ryggen så jag fortsatte snacka me honom. '
Vi blev bra kompisar.
Men jag ville inte att du skulle vara sårad.
Jag HATADE att se dejj ledsen.
Och de har jag gjort hela livet.
Kommer du ihåg den tatueringen vi skulle göra? 
Jag vill fortfarande göra den. 
Jag kommer söka gymnasium i jämtland för att jag inte vill vara ifrån dejj syster. 

Jag vill hem, jag vill inte vara här. Jag känner inte igen mig själv. 
När jag va hos dejj i september, va jag en fjortizz, det är sån jag är egentligen. 
Men jag kan inte vara sån här nere. 
Jag kan inte vara mejj själv när jag inte är med dejj. 
Jag har byggt upp en falsk identitet. 
Alla som säger att dom känner mig så bra, det är inte mig som känner, det är den falska jag. 
DU är den enda som känner den riktiga Diana. 
DU är den jag vänder mig till när jag är ledsen. 
DU är den jag litar på.
DU är den som alltid har funnits där för mig när INGEN ANNAN har gjort de. 
Det är DU som betyder ngt för mig. 
Det är DIG jag är rädd att förlora. 
JAG är rädd att DU aldrig kommer förlåta MIG
JAG är rädd att det aldrig kommer bli som de va förut. 
Ibland önskar jag att jag aldrig hade åkt upp i september, men jag va tvungen att ta chansen när jag fick den eftersom de hade gått öveer 3 år sen vi sågs sist och jag visste inte hur länge till de skulle dröja. Jag klarade de inte. Jag va tvungen, men ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden.
Men de går inte.
Men jag ska göra ALLT för att allt ska bli som de en gång va.

Jag älskar dej Elin Sundvall






Jag vill ha tillbaka dejj Elin.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag älskar dig syster! jag kommer aldrig att lämna dig, det ska föralltid vara du och jag<3 jag vill också göra tatueringen fortfarande, den som ska symbolisera våran eviga vänskap och för att vi är systrar! det finns ingen som jag mår så bra med, det är bara med dig jag kan vara den jag är. utan dig skulle jag inte ha en tro, tron och hoppet på att vi är bästisar livet ut. Jag saknar dig mest i hela världen. jag grät när du hade farit hem, tårarna gick inte att stoppa!!Jag älskar dig syster, du har en av platserna längst inne i mitt hjärta, där ska jag låsa in dig och föralltid bevara våra minnen. Du och jag Diana! det är så det ska vara! Jag älskar dig , äkta syskonkärlek!

2011-05-27 @ 16:15:38
URL: http://ezzi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0