Kommentar från Julia

Jag kollade och jag hade fått en kommentar av Julia... omg :'( började gråta direkt när jag såg att de va hon som skickat den, saknar henne så jävla mycke :'(
Här kmr den:

julia om Make It:

heeej syster!! omg saknar dig så himla mycket!! asså liksom varför kan int du va här med mig, du ska bara veta hur jobbigt det är att inte få skriva sms till dig eller få några av dig<33 imorn är justins konsert och ja vet inte om ja kommer klara det utan dig asså omg va ska ja göra diana?<33 hoppas du har det bra och att du fått bilderna som ja skickat. ja kommer skicka fler imorn efter konserten. hoppas ja hinner träffa justin face to face so att han kan läsa ditt brev :) håll tummarna och be till gud! aja måste gå nu men vi hörs och ses. hejdå gumman, love yah<3333333


Svar:Omg :'( jaa jag saknar dej me!!! att göra justinheart har lixom vart vår grej as länge, och de e skit svårt att göra de utan  varandra :'( love yah too!!!!!!! <3333 och nej, jag fick inte bilderna :O:O:O :'( btw, haruh hittat nsn purple glasses?<3<3 jag älskar dej syster !!! <3<3

Kommentarer
Postat av: julia

jaaa omg hur ska ja klara att göra det utan dig? det kommer inte gå....ne jag har int hittat det än för att det fanns typ ingen biograf här i london som visar nsn men nu när vi ska till liverpool så ska vi svänga förbi liverpool ONE som är en biograf som ligger 5 minuter från själva arenan. hoppas dom säljer glasögonen bara. ja kan köpa ett par till dig om du vill och sen kan jag antingen ge dom till dig eller skicka dom på posten. ha det bra gumman! love yah sooooooo much! you and me 4ever<3 justinheart!! puss<3<3<3<3

2011-03-11 @ 10:16:23
URL: http://juliiaaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0