sjuk -.-

sitter med datan i knät vid köksbordet efter att ha sovit ngr timmar för att jag har sån huvudvärk .. Har haft de sen igår eftermiddag, men jag provade att gå till skolan, men mamma fick hämta mig vid typ halv 12 igen :/
Har fått kontakt med Ida igen , skit kul eftersom jag trott att hon varit sur på mig, men allt har bara varit ett fett stort missförstånd!!!

Vill så gärna hälsa på Nicita, men frågan e om jag e redo nu ..
Här kommer en bild på mina bbeeeeebisar :)

<-- sötnos ;*
<-- thihi tjockis ;)
<-- nu blev han nt så liten längre .. Delade meningar om de kmr gå att rida in honom om han e 170 i mankhöjd ..

<-- beeebis ;*

mer bilder på http://teamhorsestyle.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0