Never Again!

Ska aldrig igen leka me Daviid, jag bah förlorar oxå måste jag uppdatera varje dag på denna bloggen .. blääää ... Kmr nt uppdatera såå ofta ;) thihi sorry, men jag skriver om samma saker på http://aeroxchey.blogg.se så ser ingen mening att skriva samma sak 2 ggr?

Menmen, anledningen till att jag e vaken sp hör tidigt e dom där kattungarna som inte kan låta migf sova. dom e en dag gammal men tjuter som fan .. Har bestämt vilken jag ska behålla ;) Vill ni se bilder ? Det blev bara 6 stycken, precis som jag sa, dom kom på den dagen jag trodde..  man bäst elr vad ;) haha Dom kom så tätt så Bimbo hann inte med så vi fick hjälpa till, äckligt.. Men nu e dom jätte söta och jag sitter me en i knät nu ;) Den som kom baklänges som jag fick hjälpa till att dra ut .. Iuk.

Alla har olika teckning en har under hakan (den jag håller i) och vita tassar, en annan har bara lite vitt längst ut på nosen och vita tassar, så alla är i princip olika :) Jättekul, eftersom jag trodde att eftersom Bimbo är svart vit, och vildkatten hon parat sig med är helsvart så trodde vi att de bara skulle bli svart/vita. Men någonstans blev det en blandning för 2 st har stålgrå som grundfärg me vita tecken och 4 har svart som grundfärg med vita tecken :)


Kommentarer
Postat av: Daviid Bolt ;D

Taskigt :(

2011-05-21 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0