hihi (a)

Kommit hem från Lidköping nu, blev nt så mke handlat .. en bikini och en bh + puder och eye liner. Men de blir som sagt mer i trollhättan nästa helg :)
Eftersom jag e sååååå snäll så kmr jag blogga en hel del här idag. E man me på leken får man leken tåla säger dom ju så aa ..

Tur att man har snälla kompisar (a)
Jag skrev ju förut att jag skulle försöka byta header till en annan jag fått in, men när jag skule göra de så försvanna allting? Och efter ngn timme messa Linda mej och fråga om jag ville ha ny header och design på denna bloggen, Vilket sammanträffande right ;) och man tackar ju inte nej (a)

Jag skrev igår tror jag de va att vi hade en sån där samla-in-pengar-till-afrika-skit på fredag i nästa vecka, och jag tänkte göra de nu istället för då e jag ledig på fredagen och då kan jag åka och shoppa då istället :) Tror jag iaf ..

Ska gå ut i solen nu (a) btw Daviid, mitt "D" är nästan borta :(:( <3

Ngn som vill se bild på Bikinin sen ? ;)

Kommentarer
Postat av: Daviid Bolt ^^ blä blä

Hur kan det vara borta? :O <3<3<3

2011-05-21 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0