Hårförlängning!

När jag va i jämtland hos min syster då jag satte i hårförlängning första gången, så hade jag riktigt hår med vax som man satte fast det i. Gjorde skit ont om de gick emot huden, och när Elin ( http://ezzi.webblogg.se ) hade satt fast mitt så hjälpte jag henne att sätta i hennes, och fan va ont de gjorde när man skulle sätta vaxet elr. Usch ! Jag tog ur hårförlängningen ca 1,5-2 månader senare för att den blev så risig :( Vilket va synd för jag älskade den! jag har kollat runt lite på hårförlängningar nu och hittat ett ställe som säljer bra ;)  ska snacka me mamma så får vi väl se när de kmr ;) Vill verkligen ha de igen .. MEN INTE ME WAX!!! xD utan denna gången ska jag ta clips så man får ta ut de och sätta i de, men de e helt klart värt de !
Får väl se vad de blir för ngt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0