Defragmenering av datan

Sitter och snackar me min brors pappa i telefon nu och försöker få ordning på min data. Den har hållt på och rensat hårddisken, defragmenterat och analyserat sen i förrgår kväll *irriterad min* Så jag har inte kunnat vara på min data alls, funderar på att sakta ner hela processen genom att logga in på min hotmail, skicka lite bilder till mig själv (på min aeroxchey) ta dom bilderna och lägga upp här. Jag vill inte lägga in massa bilder och så i Stefans data om ni fattar ;) Mamma blev lite sur sist då hon såg att jag hade lagt in massa bilder på David i hennes data hihi ;) Men dom la jag över på usb minnet och det tappade jagg bort *rolling eyes* Nu har jag typ 4 usb minnnen som e borta, 5 som ligger bland mitt smink så att jag inte kan tappa bort dom xD men funderar på att göra lite som Foki, köpa ngt gulligt usb minne som man kan hänga på nycklarna, fast när jag tänker efter så är det nog ingenn bra idé eftersom jag tappar bort  dom oxå xD Måste komma på, men ska ta ett tomt usb minne och lägga över lite bilder på så de inte blir så tomt :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0