Bloglovin :)

Sitter på min data nu och bloggar och är inne på min och David´s bdb, ni som har bdb kan ju ta att adda @Aerox11 (a)
Och sen på min låtsaspappas minipc sitter jag på min bdb och kollar mailen och kolla om jag fått nå mer svar från ****** ****** ;)  Om jag får svar kommer jag bli aaaas glad! Och ni lär nog få höra de då oxå hihi, men kmr hålla de hemligt tills jag bestämt mig och om jag fått nå mer svar, bara David som vet om vad jag snackar om. Och de e så jag vill ha de :)

Ska kolla bloglovin lite nu, blogga på min och Lindas absolut dåligt uppdaterade blogg http://teamhorsestyle.blogg.se

Och headern e tillfällig tills ngn söt sak kan fixa en annan. Jag hade en skit fin, men den försvann ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0