Artikel om Jelena på aftonbladet!

Biebers baktanke

HOLLYWOOD. Här är bilderna från Justin Biebers kärlekssemester som krossar tiotusentals flickhjärtan.

17-åringen visar öppet sin kärlek till flickvännen Selena Gomez, 20.

Trots närgångna kameror kunde han inte hålla händerna från henne under parets lyxsemester i Hawaii.

”Baby”-sångaren tog varje tillfälle i akt att ta på och kyssa Selena.

Bieber-fans på internet är kända för att gå i taket när det rapporteras att Bieber har flickvän. Frågan är vad de säger efter det senaste avslöjandet.

– Jag kan förstå deras känslor, sa 17-åringen när Nöjesbladet träffade honom tidigare i år.

– Men jag tänker inte ändra livsstil. Jag gillar tjejer.

Källa: http://aftonbladet.se  Direktlänk: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article13094829.ab


Min åsikt: Seriöst, dom har barn som läser deras tidning och dom visar sånna här bilder. Dom kunde tagit en vanlig bild. Jag ska skicka till dom och dels klaga och försöka få dom att publicera en artikel i tidningen om hur vi belibers känner oss, vad vi får st ut med varje dag osv. Dags att någon tar tag i detta nu innan de går för långt. Belibers får dödshot för att dom gillar Justin.

Jag hissar verkligen Aftonbladet för att dom har börjat skriva om Justin Bieber. MEN inte när det kommer sånt här! Då blir man lite besviken, dom hade kunnat ta en vanlig bild. Föräldrar köper denna tidningen och läser just denna artikel. Sen så börjar dom fundera på vem Justin Bieber egentligen är. Det är inte bra!
Hoppas verkligen attd etta uppmärksammas! Dom får gärna intervjua mig, visst. Men jag kommer säga precis som det är. Det kanske inte blir bättre, det kanske tillochmed blir värre om jag går ut med det i tidningar. Men det är på tiden att det händer ngt me alla haters!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0