Stallet (:

Skulle ridit med Joanna och Hanna idag, men Hanna messa mig och sa att deras hästar skulle få vila idag, och då bestämde jag mig för att Nicita skulle få vila oxå, de har hon gjort sig förtjänt av ;)  Hon har gått riktigt hårt i några dagar nu, så hon har gjort sig förtjänt av de ;) 
 
Jag ska snart dra till ridskolan för att mamma ska rida WE (för er som inte vet vad WE är så e de working ecuitation)
I morgon så blir det antagligen att åka till Fåglum och provrida :D Hoppas Hoppas att den hästen/ponnyn är ngt för mig ;) Som jag sagt så får ni inte veta ngt om honom/henne förens de e säkert att vi ska byta! Men det kmr nog bli ganska snabbt beslut direkt efter provridningen, om jag trivs med henne/honom så kmr hon som vi ev ska byta me så ska hon provrida Nicita oxå, först efter det får ni veta om de blir ngt ;) <3  Men aa ;) jag tror det går ganska snabbt me beslutet fatist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0