Saker?

Kom hem från skolan för någon timme sen, åt 2 mackor och skrivit klart de sista anteckningarna till so-provet.  Tänkte skriva lite snabbt innan jag ska gå ut till Nicita och ta in henne och rida (: Ska ju till ridskolan idag, så de passar bra att vi slutar tidigt idag så jag hinner me min egna lilla prinsessa oxå ;*
Har precis skricit klart anteckningarna till so provet... (skrev nt jag de där uppe?) har matte läxan kvar nu och så den där brottsberättelsen -.- I emelie´s berättelse e David och Filip mördare, i Susannas berättelse e david våldtäcktsman, och i min berättelse e han den oskyldiga pojkvännen som offrar sitt liv för sin flickvän (naww!)

Jag vill tapetsera om i mitt rum men palla ta ner 1000 bilder för att tapetsera me en tapet som ändå inte kommer synas sen? Naaa.... lite onödigt elr hur ;D  Just de, här kommer en bild på Susanna... *stolt fotograf* jag tror att någon sa ngt som hon inte höll me om elr nått xd haha  Detta e ett av väldigt många speciella saker som Susanna har, ingen kan göra en grimas (stavning) och ändå se bra ut xd


Någon sa nått som hon absolut inte höll med om tror jag xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0