Nyss kommit hem ;D

Heeej (a)
Kom precis in från stallet efter att ha gett hästarna hö och kraftfoder, kom ju typ hem för en halvtimme sen lite mindre från att ha ridit lite me Joanna, Ida och Hanna... hahaha jag tyckte de va kul igår, de va INGET mot va de va idag xd hahaha Jag red shhheetttiiiisss :D (bild kmr i slutet på inlägget (a) ) ida oc Joanna provade hoppa Nicita över typ lite grenar och sen över en sten mur :) De va awesome, bara Hanna ar skickat filmerna från sin mobil så ska jag försöka fixa en video :)

Innan idag så hade vi ju slutprovet på grönt kort kurs, jag hade väl lite slarvfel xd haha men fick 26/30 och de e ändå rätt bra (: Vi skulle typ köra lite voltige på Dunder (ida´s foderhäst) oxh så typ hoppa Ida ner från läktaren och skrämde honom så jag ramlade av ;O (film kommer)

Ajja, de va dagen (a)





Jag och lilla Ina <3

Här kmr en bild på Joanna och Bellie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0