Ny blogg, igen ?

Hej :D

Jag och Ida (hon som äger Major) funderar på att starta en blogg om hästar. Alltså om Nicita och Major. Eftersom det är hästar vi brinner för och vissa av er oxå. Och då blir de jätte bra eftersom Ida hade tänkt att stasa på dressyr me Nicita, och jag ahde tänkt att satsa på hoppning med Major. Så då blir de ixom båda delarna  ;)
Och om vi startar den redan nu får ni ju lixom vara med från början och verkligen känna av längtn efter en ny häst, längtan att tävla höga klasser, istället för att vi startar bloggen när vi har bytt hästar redan och ni kastas in i något som ni inte fattar ett skit av, så e de bättre att vi starta den direkt, skriver lite om dom gngena vi har ridit varandras hästar och hur vi tyckte att det gick, lite bilder när vi rider, och allt möjligt :) Jag kommer nog dock ha kvar denna bloggen, iaf ett tag. Men jag vet inte för denna bloggen skriver jag ju typ bara om hästar i hehe ;) men jag får la komma på ngt annat att blogga om på denna då ;)

Iaf så måste jag ha ngn som kan fixa en header och en design.... ngn som vill de ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0