Möte :/

Hade möte me studierektorn, specialpedagog, kuratorn, min kontaktlärare och mamma idag... Gick väl sådär... men aa... Jag ska inte ta igen de jag missat utan satsa framåt istället.... Och dom frågade vf jag hade vart hemma och massa sånt, och om sanningen ska fram så e de för att jag inte orkar mer nu, allt skit snack om Justin, det har gått för långt, i början va de kul. Men de e de inte längre, det ar gått för långt. Och när jag va tillbaka från mötet så viskade jag till Susanna "Jag ska byta klass" och sen försvann min hörsel -.- Hon typ bah yeey yeey yeey yeey oc va as glad, sen när hon märkte att alla stirrade på henne så slutade hon och pekade på mig, hahaha <3 sen typ fortsatte hon, och sen kom frida och ba ska du byta klass och bah dissa oss?! jag bah haha japp :M Men får se om jag byter i morgon elr på onsdag nästa vecka...

Och btw; jag ska skriva en uppstas om Justin Bieber :O >Från de han föddes tills idag... omg ;O de kmr ta as länge !!!!! :O haha (yy)



Jag saknar att kunna messa me dej ;( <3<3 och du skrämde livet ur mig me de där smset igår.... har inte tänkt på ngt annat på hela dagen..... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0