Ingen sovmorgon för mig....

Har ju varit i stallet sen typ 12 till halv 6 elr ngt. Och hade as kul me jennifer ( www.tavlarponny.blogg.se ) Innan jag åkte till stallet så red jag Nicita, och de gick as bra och hon va ur kugn som helst. När jag kom till ridskolan tog jag in Make It och borstade på honom och sen gick jag ut i ridhuset, och han började såklart att konstra direkt, så Jennifer fick hålla i honom medans jag satt upp. Sen typ gick de jätte bra när jag skrittade honom, men när jag skulle börja grava typ sparkade han bakut, och bockade. Och sen typ höll han på så, och när jag hade ridit en stund i ridhuset så gick jag trekanten (inga misstolkningar tack!) med honom, och han va lite stirrig och han typ blev rädd och massa skit xd haha sen hjälpte jag och jennifer till lite i stallet, sen tog vi in hästar och gav dom mat, och sen så skulle vi rida lektion, och jag fick Olivia :D Och jennifer fick bitchen samora... hahahahahahuahahahahahahhhahahah
i slutet av lektionen så fick vi rida ut, och bort från stallet gick olivia jätte lugnt, men när vi skulle rida tillbaka så blev hon typ helt plötsligt as pigg xd men sen gick hon faktist i riktigt fin form :)
Mamma sa att hon kunde köra mig till stallet i morgon innan on började jobba, och jag bah yeeeey :D och hon bah du får typ gå upp vid 7 då om du ska hinna mocka till Nicita innan. jag bah WTF?1 7 :o:o DÅ SOVER JAG !!!!!!!! så jag ska upp klockan 7, göra mig i ordning och sen ska jag mocka åt Nicita och sen drar jag till stallet :D och tillbringar antagligen hela dagen där :D thhhaha ennifer kmr nog typ samma tid som mig dit. alltså runt halv 9 tiden :) Kmr antaglige få mocka och så där oxå, men jaja ;D ska sova nu xd herrå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0