I morgon blire stallet <3

Mamma ska åka till nossebro i morgon så hon kör mig till stallet innan hon åker dit i morgon. Så jag kmr va i stallet typ hela dagen :D E de fint väder så ska jag rida ut me Make It, annars blir de träning i ridhuset. Anledningen till att jag ska rida honom är för att han behöver få komma ut i skogen och få busa av sig lite, och inte vara i ridhuset hela tiden <3
Men aa :) De kmr nog nåra bilder i morgon, men dom kmr antagligen va tagna me mobilen, så jag lovar ingen kvalité! Hoppas att de e skit väder xd haha men e de fint väder ska jag rida ut :) Annars ska jag väl hitta på ngt så busponnyn får göra av med lite energi i ridhuset (a) typ lägga upp någon rolig liten bana elr ngt :)

Puss´n ;*

Btw, jag längtar tills i morgon då älskling får nya sms :D:D <3<3 har really saknat honom :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0