För att göra en lång historia kort....

Som ni vet har de vart grön kort kurs i helgen :D De har gått as bra och vi har gjort några delprov och vi har fått visa häst vid hand m.m Och idag ska vi göra slutprovet. Men jag måste bah få säga en sak, Tjejona som e me e bäst ! :D Vi har haft as kul : jaja, xd hahahahahaha tillbaka....

dagen igår :)
Åkte till stallet och hade grönt kort kurs, sen så efter åkte Jag, Joanna, Ida och Hanna hem till mig och hämtade Nicita, sen åkte vi till deras stall och gjorde iordning Vippan, Sackum Marybell (hoppas jag stavade de rätt xd) Ina och Nicita :D Sen typ drog vi ut i skogen och red (a9
) de va typ as kul, fast när de blev mörkt va de as läskigt xd haha jag menar lixom de knakade i skogen hela tiden xd haha Men jag tror Nicita tyckte att de va skönt att få rida ut me lite andra hästar och nt ba själv, och vi va ju ute i 2 timmar oxå så (a) Hoppade över diken, och typ red i värsta skogen och sen vare typ nå konstigt som alla hästar trodde att man kunde gå igenom, men Bellie sjönk ner lite, och detsamma gjorde Nicita och dom andra. xd

Ska snacka me Joanna sen om vi typ kke kan rida ut idag me (a) fast typ i skogarna som e runt om mig (a)


Puss'n (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0