Dagen,

I förra inlägget så skrev jag hur min vecka kmr att se ut. och aa.... xd hehe 

Men iaf, dagen då. 
Jag gick upp klockan 6 typ och gick ut och fodrade, sen mockade jag och gick in igen, jag la mig faktist och sov då ;D haha men mamma väckte mig en stund senare. Sen satt jag bah vid köksbordet och dryga tills vi skulle åka till stallet. Mamma släppte av mig vid stallet. Jag gick direkt till make it, sen gick jag in och hjälpte Lisa att strö, fylla på vatten och så :) Sen kom Jennifer, och vi  tog in hästar och borstade, (jag tog make it ofc!) sen skulle vi rida ut en sväng ;D Just de, Ida va me oxå (a) och vi skulle ridit tyska rundan egentligen, men de va typ en bäck, och den va typ översvämmad och de va is under, så vi vände och red trekanten istället :) Make It skötte sig faktist väldigt bra (Y) Hiss till honom (Y) Och sen typ skulle jag rida Gosan (en envis fjording) och  de gick la bra, tror jag.... haha men aa de gick bra i början iaf, sen slängde jennifer fram en fotboll (hästfotboll, så den va stor) och gosan börjar ju jaga den direkt, sen galopperade jag lite på volt, och hon börja bocka.... xd hahahah men jaja, kul vareh iaf ;D Ska tillbaka dit i morgon, men då tror jag att jag tar Make It på en promenad faktist :D Elr typ går trekanten me han och sen rider i ridhuset, men vi får se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0