Anna Gästbloggar

Hejhej!
Diana frågade om jag ville gästblogga här på hennes blogg och det ville jag juh!
Men jag är en 14 årig tjej som heter Anna och älskar hästar och att fota.
Jag har en sköthäst som jag sköter en dag i veckan och rider en dag i veckan, han heter Brandon och är en skimmel som är imp. irland.
Han är väldigt snäll att rida men han kan vara rätt så envis och lat så därför är det inte så många som gillar honom, men han har sina pigga stunder också.
I spiltan så är han rätt tjurig eller ja, han försöker bara skrämma folk, heh.
Men jag älskar honom iallafall.
Har även en till sköthäst som heter Richie som också är imp. irland.
Hm, vad kan jag skriva mer?
Jo jag lärde känna Diana genom min bästis Julia som är väldigt bra kompis med henne, och jag ångrar absolut inte att jag har lärt känna Diana, iloveu ♥
Juste ska inte glömma att säga att jag är ett stort fan Nick Jonas, okej det är väl mest Justin Bieber fans som läser den här bloggen, men aja så är det iallafall.
Hoppas allt är bra med er!
PussochKram
/anna
ps. besök gärna min blogg HÄR! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0