Alla älskar Kissie=Bullshit!

heej de e jag som e kissie !! alla älskar mej jag har 35 000 som följer min blogg, jag e känd haha


omg -.- fuck face Kissie!

Jag som säkert 99,9 % av dina bloggläsare läser din blogg för att man alltid kan skratta åt vad du säger! Allt du skriver skrattar jag åt! Du tror att du e känd, HAH! skulle inte tro de, Justin Bieber är känd. Du är hmm.. ööhh... INGET!  Du platik opererar dig, du tror att alla älskar dej! men ingen grö de egentligen! din fucked up kille måste typ va sjuk i huvvet elr ngt! Du har stora bröst, so what ? dom e fake, äkta vara e bäst som man säger, du e ett anorexia barn! har du sett hur jävla illa du ser ut?! hah? Ta och blinka bort från "jag är snyggast" och se dej omkring lite ! kolla på din kropp!!! :O
"jag e så fet heh, jag måste gå ner.. jag äter inget.... " seriöst -.-

Jag får fucked up damp på dej ! seriöst! sluta ! alla läser din blogg för att skratta !!!!! man kan alltid skratta åt ngn du trycker ner , med att du e aå himla mycke snyggare ändom, men nee, de e du inte !!!!!!!!!!!! jävla anorexia !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, dom kke läser den för att dom gillar den? Alla är inte avis för att dom är helt jävla misslyckade ? Du har fan inga bröst och då är du bah avis på kissie som har råd att fixa sina!

2011-03-31 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0