AeroxGirl@bdb

Okey, i början va de kul. Men nu har de blivit för mycke. I början skrattade jag åt de, nu gråter jag. Jag kunde skämta så förut oxå. Men aldrig så att någon skolkat för att jag sagt ngt. Jag tyckte de va kul ett tag, sen försökte jag få er att sluta för att de blev jobbigt, men de blev värre, och det slutade med att jag började skolka, möten med rektorn, lärare, läkare, och tillochmed socialen. Om ni fortfarande inte fattat efter att ha läst detta vet jag inte vad jag ska göra. Men jag mår fortfarande fett dåligt av de. Det är inte jag som gör ngt fel genom att gilla Justin Bieber, de e ni som gör fel genom att trycka ner mig för att jag gillar honom. Han e en vanlig jävla artist precis som Eminem, Lady Gaga, Beyonce, Rihanna och alla dom. Han e tonåring, han kom in i målbrottet sent, so what ? De e inte det de handlar om. De e att NI SKA GE FAN I ATT TRYCKA NER DOM SOM GILLAR JUSTIN BIEBER! Vi respekterar den musiken ni gillar, respektera då förhelvete den musiken vi gillar. Vi tvingar inte er att lyssna på honom, men ni tvingar i stortsett oss att lyssna på den musik ni gillar.  De finns inte en enda person som e gillad och omtyckt av alla. men snälla... lägg av... Det finns tillochmed beliebers som TAGIT LIVET AV SIG pga sånna som er. Jag hoppas fan att detta ger er skuldkänslor. Jag bryr mig inte... Men sluta nu, respektera oss bara. Vi e dom vi e och vi förblir sånna vi vill vara, ni haters som tror att ni e så förbannat snygga och alla gillar er, DRA ÅT HELVETE! Vi beliebers är en enda stor familj, vi litar bara på varnadra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0