99,9 % av mín vecka tillbringas i stallet xd

Okey, vi börjar så här, jag ska visa er vad jag ska göra under veckan, så får ni se.
Måndag: Gå upp klockan 6, fodra hästarna hemma, släppa ut och mocka (de e bah 4 boxar) åka till stallet vid halv 9 och vara där och rida make it och mocka och så.
Tisdag: samma som måndag.
Onsdag: skola, slutar kvart över 11 så jag ska hem och fixa me hästarna hemma, sen drar jag till stallet och e me make it. Har även lektion.
Torsdag: Läxor och rida Nicita
Fredag: Skola, rida Nicita, dra till ridskolan och plugga från 18:00-21:00 (grönt kort kurs) och innan de ska jag försöka hinna rida Make It.
Lördag: Plugga på ridskolan från 09:00-17:00 (grönt kort kurs) sen efter de ska jag rida Make It och sen hem och rida Nicita.
Söndag: Rida Make It och Nicita och ev plugga.

Kul vecka va?! 99,9 % av denna veckan tillbrangas i stallet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0