Tilda och Nellie, LYCKA TILL!

Några av er kanske vet vilka Tilda och Kimberly är ? Om inte kolla in Tilda´s blogg http://sundsvallsponnyn.blogg.se
De här jätte fina ekipage ska vara med i Ponny Akuten säsong 3!

Och dom flesta vet nog vem Nellie Berntsson och hennes ena ponny Stella är? Om inte, kolla hennes blogg http://nellieberntsson.blogg.se . Nellie och Stella ska oxå vara med i PA 3 !


Tilda och Kimberly vet jag inte så mycket om tyvärr, men hoppas på att få 'lära känna' dom lite mer under programmets gång! :) Det enda jag vet är att dom är ett jätte fint ekipage och dom är som gjorda för varandra! Jag vet dock inte vad dom har för problem, men det återstår att se :)

Och ja, Nellie Berntsson då, hennes blogg har jag följt ganska länge och vet därför lite mer om henne. Hon är en helt amazing 11 åring som aldrig ger upp. Hon driver en jätte stor blogg med flera tusen läsare. Hon är jätte snäll och jätte duktig inom hoppningen! Jag vet inte vad hon har för problem heller, men som sagt, det återstår att se ! :)

Jag vill bara säga ett stort LYCKA TILL till dessa 2 helt underbara tjejer och nu får vi alla hålla tummarna för att dom löser sitt problem under sina 2 veckor på Tobias Larsson´s gård nere i Skåne, så att dom kan komma ut på tävlingsbanorna och slå alla med häpnad!

Ett stort LYCKA TILL till er 2 tjejer iaf, och ta nu vara på denna chansen för den kommer aldrig komma igen!♥ ©

Kommentarer
Postat av: NellieB

Tack Underbara Biebers girlfriend! =D

Detta ska bli så sjukt kul. Tack för att du skrev om mej <3



kram

2011-06-11 @ 20:14:48
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0