That should be me

Kollar på den musikvideon för That Should Be Me- Justin Bieber nu. Det har vart min favorit låt sen första gången jag hörde den, dock blandat med andra. MEN jag började GRÅTA när jag såg musikvideon till den. Jag bah 'kan dom inte göra en musikvideo till that should be me?' Varje dag tjatade jag om den, sen såg jag att dom hade gjort en. Jag började GRÅTA när jag såg den. INTE  vad jag ville ha. Man kolla på musikvideosarna till Baby, somebody to love, one less lonely girl, never let you go, never say neveroch Love me.. Sen kollar man på musikvideon till That should be me.. usch. Den va så (förlåt!!!!) kass så att jag började gråta.. Inte upp till mina förväntningar alls. Inte själva musikvideon, och den där gubben som sjunger : HAN FÖRSTÖR HELA LÅTEN! usch, är så himla besviken. Det va rätt längesen jag såg musikvideon första gången. tror jag la upp ett inlägg på min gamla blogg om hur j*vla besviken jag va.. Men här kommer isåfall ett till. Asså jag kan inte smälta att den va så dålig.. Men är detta bara en 'låtsas' eller är den den officiella videon till Justin Bieber´s låt That Should Be Me?

http://www.youtube.com/watch?v=p5Jw-T4dVss&feature=related


Kommentarer
Postat av: Petra

Dom sjunger ju typ bara i den, asså typ behind the camera elr nått :P

2011-06-18 @ 16:51:24
URL: http://petrapattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0