StudsbolleN & TaktarN

Nu undrar ni säkert vf jag skrev den rubriken jag skrev ? Jo, på gårdagens ridpass betedde sig Major som om att han trodde att han va en studsboll, där av de. Och när jag provred Pogo förut så taktade han mer än skrittade så därav de :)
Va ute på en lite powerwalk med Linda, StudsbolleN & TaktarN förut :) Riktigt gött att komma ut faktist efter att ha suttit i en bil halva dagen ;)

När vi kom in så släppte vi först in Pogo i lilla hagen brevid Major så dom skulle kunna bekanta sig lite, de va inga problem. Sen när vi ätit och så tog vi in dom och dom stod i boxarna brevid varandra. Inget problem där heller, sen gick vi ut på promenad och Pogo gick in i rumpan på Major flera gånger utan att något hände, och när vi kom hem så släppte vi dom i samma hage. Dom trivs jätte bra tsm :) Dom står och äter tillsammans och allt ;)

Efter att vi släppt dom i hagen så fixade vi kallt vatten och såpa och ställde oss och började tvätta schabrak.. FÖR HAND. Vi blev klara faktist ;)  I morgon tror jag vi tar grimskaft, grimmor och borstar :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt med ytterligare en fin pålle :D Ser fram emot massa ridbilder nu då :D kram!

2011-06-20 @ 00:17:41
URL: http://hoppryttarensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0