Som ni kanske redan vet..

Jag har ju en annan blogg här på blogg.se http://hoppmuppen.blogg.se dock så vet jag inte hur länge till jag orkar hålla igång båda bloggarna + att jag och en kompis snart ska starta en hästblogg tsm.
Sist jag hade 3 bloggar så bloggade jag inte på någon.. Dessutom förstår jag varför jag tappat så otroligt många läsare, inte många som hänger med när jag byter blogg och så.

Jag tyckte att det skulle bli lättare att hålla iordning på alla mina inlägg om jag hade en till mitt vanliga liv och en till 'hästlivet' men asså jag har insett att jag bloggar lika mke om hästar på den här iaf! Och det är bättre med 10 inlägg på samma blogg/dag om olika saker än att lägga in 5 inlägg på varje blogg. Ingen läsare hade följt båda bloggarna om det stog i princip samma sak på dom. Jag själv hade inte gjort de. Så ByeBye http://hoppmuppen.blogg.se trevligt att ses o.O

Kommer lite inlägg sen om hur det gick när jag red förut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0