Snart bär de av :)

Snart bär det av till Trollhättan för att provrida ;)
Ska ta med oss transporten, gillar vi han. Har vi en ny heest i stallet ikväll ;)
Räkna med bilder från ankomsten samt ev från provridningen.
Jag skriver mer ikväll, har lite smått bråttom nu.
Vi FÅR honom, alltså vi kommer inte betala ett enda öre för han. Vilket jag tycker är helt fel. För hans ägare 'inte orkar med honom'. Men men, om man blir erbjuden en häst säger man inte nej! ;)
Mer om det ikväll ;)

Jag har velat ha en arab sen långt innan jag fick Major. Och nu har jag ev fått en ;) hihi...
Den ska tydligen vara väldigt het och duktig på att hoppa, så se upp för oss på tävlingsbanan ! ;)

Kommentarer
Postat av: Christel

Vad kul! =) haha, jag bor ju i Vargön men bodde i trollhättan tills jag var 4,5 år ;)

2011-06-19 @ 18:41:23
URL: http://ponnylycka.blogg.se/
Postat av: lil' babustyle

Shuue! Såg att du hade kommenterat Micah's blogg!

Jag kan svara på din fråga. :)

Nej, jag själv tycker inte att det gör ont att ta hål i naveln. Verkligen inte och det går hur fort som helst! :)

2011-06-19 @ 21:27:22
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0