Slut på kopierandet på min blogg!

Har tröttnat på att personer tar mina inlägg, ändrar några ord och säger att de e dom som skrivit de. Jag kommer sätta copyright skydd på ALLA mina inlägg, mina bilder. Jaa allt.
Så ser ni denna bilden :

på mina inlägg betyder det att ni INTE FÅR KOPIERA DET! I slutet på varje inlägg kommer jag även sätta ett copyright märke. Och finns det ett sånt märke på någons bild eller text, betyder det att den personen som satt märket antingen kan ta betalt om någon vill ha bilden eller texten. Och om dom tar bilden/texten utan de så kan man (otroligt egentligen) anmäla det till polisen.

Är otroligt trött på detta nu.
The end of taking my stuffs from my blog. ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0