skönt emd sovmorgon!

Jag va alldeles för konstig igår så jag kunde inte blogga.. Daviid e ju inte här.. Kunde inte sova heller, klockan va väl typ halv 2 typ när vi la oss och sov. Men jag somna nt förens någon timme senare :(
Nu e klockan 20 i 12 och för 10 minuter sen så knackade mamma på husvagnen och sa att vi skulle gå och fylla på vatten till hästarna i hagen.. Det är ju egentligen lyx att sova till halv 12 om man har 2 hästar att ta hand om hehe ;)
Eftersom Major och Pogo går ute på natten är det inte mke att mocka, men vi orkade inte mocka igår eftersom vi inte va klara i stallet förens halv 9. Så nu ska vi mocka boxarna, väga foder, skura vattenbaljorna, fylla på vatten inne och ute i hagen. Sen äta frukost :) Om vi inte äter frukost först för för en gångs skull så e jag hungrig xD
Jaja, kommer mer inlägg kommer sen måste börja nu, har ju sovit bort halva dagen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0