Skara Hästsport!

Va i skara förut för att min brors pappa skulle in till Jula. Och precis intill Jula ligger ju Skara Hästsport, och jag kunde ju inte hålla mig därifrån såklart ;) Såg ett pas as snygga skor i cenverse form, fast me KL ♥
wilket tycker ni, kingsland eller whitaker ? Vill nt mixa och matcha olika märken för mke ;p

När jag hade Nicita va jag helt upset med blått, eftersom lilltjejen va sååå söt i de ♥
men nu så gör det ont att ens kolla på blåa saker i t.e en hästaffär. Tyck att de e löjligt, fine. I don´t care.
Jag har velat ha röda whitaker ridbyxor ganska länge nu, men rött och blått, naa..
Så jag ska börja samla på röda saker till Major nu, han passar i de !

Nästa köp blir nog röda whitaker benskydd!
Funderar även på whitaker ridbyxor ;)

Bilder på lite saker jag vill ha kmr i nästa inlägg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0