Ska man måsta åka till Tyskaland ?

Jag skrev ju förut att jag va lite osmart som satte på naglarna innan jag ridit och duscat och så. De va nog inte så osmart faktist, elr jo, men ändå. Jag köpte lösnaglar på färjan hem från tyskland till danmark för att dom va så billiga och jag gillar´t ;) men lösnaglarna som man kan köpa här i sverige lossnar ju så himla lätt :( Därför trodde jag att de skulle va ett misstag att sätta på dom innan jag red och så. Men nu  har jag både ridit, duschat, och plockat lite saker på mitt rum, och otroligt nog sitter alla kvar :D ska man behöva åka till tyskland för att köpa saker som håller ? Mina nagar brukar aldrig hålla såhär länge ! :o jag hade lösnaglar innan jag åkte till paris. Jag köpte dom på fredgen och på lördag när jag va i stallet så lossna 2, nör jag duscha lossnade 1 till, så jag har nt höga förväntningar på naglar nu, men domma e bra! Åka till tyskland för att köpa kvalitetsgrejjer haah.

Brukar ju nt va så populärt att vara bitchig/ divig om man håller på me hästar, då bryr man sig oftast inte, vilken tur att jag kan stolt bryta den trenden då ;) hihi
Kan vara en riktig bitch .. När jag börja 7:an va de INGEN som trodde att jag ens skulle gå i närheten av en häst. när jag sen berättade att jag hade 4 egna så blev de många blickar och tappade hakor.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0