Sjuk! :(

Åkte hem från skolan redan efter 1:a lektionen pga att allt bara snurrade. Visste knappt vart jag var, kändes som om att jag va riktigt full ungefär ..
Jag kände redan i morse att jag va lite yr, men mamma trodde som vanligt att jag fejkade och sa att jag skulle gå iaf. Min lärare tyckte att de såg ut som om att jag hade feber, så jag ringde mamma och mamma sa att jag skulle försöka första lektionen. Som vanligt så får mamma hämta mig för att jag verkligen inte mår bra. Somnade nästan i bilen på väg hem, och då e de ngt som e fel. Somnade ju i bilen påvägen till och från skara igår oxå ;o

När jag kommer hem så lägger jag mig i sängen och somnar nästan direkt, sen vaknar jag av att Susanna typ halvt sms bombar mig och frågar om jag sover, jag iggar smsen och vänder mig om, sen får jag ett till och de va från David. Och jag vill inte precis dissa han så de svarar jag på ;)

Kan typ inte stå upp utan att jag blir yr, så jag kan typ röra mig i 5 minuter sen måste jag sätta mig igen ..
Har fått gjort lite iaf..


kanske slänger in en hiss & diss sen och 'dagens vill ha' men aa, venneh. Beror helt på hur jag mår!


Kommentarer
Postat av: Daviid Bolt ;D

Naww ;* mår du inte bra älskling? :'( <3<3<3<3

2011-06-09 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0