Selena gravid ?

Antingen har 'lillflikkan' gått upp i vikt, elr så är det som jag sagt hela tiden.


 kollade på lite bilder från förra året och jämförde med nu, då va hon verkligen en pinne, men på denna bilden verkar hon ha fått lite mage. Vad tror ni,
Gått upp i vikt under sin semester men Justin Bieber, eller är disney stjärnan gravid ?
Jag skulle tippa på gravid faktist. Jag säger inte att det är rätt! MEN det ser ut så på magen.. hade hon bara gått upp i vikt så hade hon fått mer över hela magen om man säger så, nu e de lixom bara en bula.
Hur kommer ni reagera om dom gick ut med att Selena är gravid ?
Jag skulle nog bli lite ledsen, för jag tycker inte att varken Justin eller Selena har tid med barn just nu. Men jag skulle samtidigt bli glad för Selena verkar vara en underbar person! Och båda skulle nog bli jätte bra föräldrar!

Vad tror ni? Kommer vi få se en liten Jelena snart ? ;) ©


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg:)

2011-06-11 @ 13:39:14
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv; åh vad kul att du tycker den är fin:D

Kram<3

2011-06-11 @ 14:58:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror gravid men endå int!!!

för att jag tror inte hon är gravid men man får se om magen är änu större om någon månad;)

2011-08-29 @ 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0