Ridhuset i helgen ..?

Jag har skrivit om att jag och Major inte kommer kunna komma ut på tävlingsbanorna, det kommer vi kunna om jag satsar. Men vi kommer ändå inte kunna komma upp i dom höjderna. Jag ska se om jag kan få mamma att köra oss till ridhuset i helgen om jag mår bättre så jag kan hoppa. Om han har dålig syn så kke han inte ser mina naturhinder, dvs de kan gå hur bra som helst om hindren är målade! Ska iaf snacka me mamma. Får göra de när hon kommer in från stallet. Och då tänker jag inte fega, jag tänker hoppa, ramlar jag av, visst fine. MEN jag kommer sitta upp igen. Precis som alla andra gånger. Jag kommer pressa Major, i en lagom mängd. Jag kommer pressa mig själv as mke för att JAG SKA. Vi kanske iaf kan komma ut på ngn lokal då och då. Men JAG måste få honom att VILJA. JAG måste få honom att hoppa. allt hänger på mig.

Uppdaterar mer sen om hur de blir. Ska även försöka dra mig till Skara i helgen och kke köpa lite saker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0