oh god..

Förra inlägget fick va inne i nåra minuter innan jag fick meddelanden på fb, msn och pm på bdb från folk som ville ha en förklaring på varför jag bloggar om jag bara gör saker som gynnar mig. Jag gör inte BARA saker som gynnar mig, utan även mina nära och kära.
Sen va de nåra som frågade om min bloggning gynnar mig. Jag har funderat lite om jag ska berätta de, men insåg sen att det inte skadar någon om jag gör de. Ja, det gynnar mig att jag bloggar. För att jag tjänar pengar på att jag gör de.
Inte på hur många besökare jag har, eller hur många kommentarer jag får.
Utan det beror på hur jag lägger upp mina inlägg. Långa inlägg som man upprepar samma sak 20 gånger på blir inte så mke, men långa inlägg med olika saker som hör ihop tjänar man rätt bra på.
Va en kompis som tipsa mig om detta *inga namn*. Så allt är tack vare henne. 
Och att jag bloggar gynnar ju inte bara mig eller hur ? Det gynnar ju alla som läser det jag skriver. Alla som tar åt sig vad jag skriver.
Ganska sjukt att jag får betalt för att jag sitter framför en skärm, skriver vad jag likagärna skulle kunna säga IRL gratis, men nu sitter jag här, framför en dataskärm, och skriver till er, samtidigt som jag tjänar pengar på de. Pretty sick huh ? ©


Kommentarer
Postat av: Christel

Hej!

Jag red mest westen för att mjuka upp henne i halsen m.m :) Jag red inte för någon tränare.

Vore kul att göra men jag håller mig till min dressyr eftersom jag inte rider "riktig" western ;)

2011-06-12 @ 09:16:50
URL: http://ponnylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0