Nu e svenskan klar *host*

Nu är svenskan klar och skickad.. hahahahhha men jag skrev ett vanligt om de man skulle skriva om och sen sa Alex att jag kunde skriva en uppsats om hur otroligt dumma lärarna va oxå. Och de har jag faktist gjort ;) Dock så skickade jag de inte som tanken va från början.. Men jag har go lust att göra de asså.. och vill jag göra nått så gör jag de förr eller senare.. men jag väljer nog senare tror jag ;) hihi .. Men den är sparat i säkert förvar in i 59 mappar i en mapp som ligger i en annan och aa ;p haha och den sista mappen är de lösenord till så aa ngn kan ju försöka läsa de x)

det blev inge bra svenska arbete, men det tog som sagt inte mer än 1 timme. Jag kommer få IG i svenska det vet jag redan. Men jag har VG i engelska så aa ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0