Nicholai, jag sörjer med dig.

Jag säger precis som Nicholai skrev i sin blogg ( http://nicholaihollesen.blogg.se ) Det är med 1 (många) tårar i ögonen som jag skriver detta. Bilbo är till salu. Nicholai´s stjärna, är till salu. Det ofattbara har inträffat. Nicholai och Bilbo är det finaste team någon kan se, ett team som alltid är tillsammans, alltid finns för varandra. Och dessutom ett team vi alla vill fortsätta se ute på tävlingsbanorna! Dom har gått igenom så sjukt mycke tillsammans. från ponnyakuten till bra placeringar. Allt. Jag började gråta när jag läste de på hans blogg, seriöst. Nicholai har älskat och tagit hand om Bilbo på ett sätt ingen annan människa kan. Dom har alltid funnits där för varandra.
Nicholai skrev oxå på sin blogg att det säkert kommer finnas någon grym liten tjej eller kille där ute som kommer älska och ta väl hand om Bilbo. Men ingen kan älska honom så som Nicholai, ingen. Någonstans i världen finns det säkert någon som älskar honom jätte jätte mycket, men INGET mäter sig med Nicholai´s kärlek.
Nu ska ni få veta hur Nicholai känner.
Han kom ut från tävlingsbanan, en sjukt bra runda, och får höra detta i högtalarna "det blev 4 fel på hinder och en snabb tid på 108,44 sekunder och kan även säga att Bilbo är till salu"
Stackars Nicholai säger jag bara.. Stackars honom. Jag har ingen aning om Nicholai visste om detta innan, men skulle kunna tänka mig det. Men ändå, komma ut från en hopptävling och höra detta. Förstår att det kändes som ett knivhugg i magen för honom.. Förstår verkligen det.

Nicholai + Bilbo = Finaste Teamet ever, ett team vi vill fortsätta se ute på tävlingsbanorna!

Nu tycker jag att ni ska besöka denna bloggen, och ge han ert stöd för han förtjänar det verkligen! ♥
http://nicholaihollesen.blogg.se 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0