KontrollFreak#1

Det förra inlägget, detta inlägget och alla inlägg som kommer efter detta är det MASSA arbete bakom. Det är lixom inte bara 'skriv in skiten i bloggen och publicera'. Eftersom vissa av min inlägg försvinner (?), så skriver jag först i ett vanligt A4 anteckningsblock, sen i datan och samlar alla i en och samma mapp så jag bara kan gå in dit, hämta inlägget och lägga in det igen om det skulle försvinna. Smart huh ? ;)
 
Och eftersom jag från och med nu har begränsad användning av internet (buhu!!!:'( ) så om jag skriver dom i datan när jag inte kan använda internet så sparar jag massor med tid när jag har internet! :D

Lite överdrivet att inte skriva dom i datan direkt kanske, men asså om man sitter i skolan på första lektionen och kommer på värsta åsiktisinlägget, så kommer man ju inte ihåg det när man kommer hem på eftermiddagen. Då kan man ta anteckningsblocket och skriva där  och lägga in i datan när man kommer hem :)
Jag känner mig ovanligt smart nu ! :o ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0