Kommit hem !

Kom hem för en stund sen, har inte gjort så mke, men ska byta lite kläder nu och gå ut och fylla på vatten till hästarna och lite sånna småsaker innan maten e klar. Sen ikväll ska jag även skämma bort min prins (Major) med lite korv & bröd med äpple festis! :) hihi konstig häst jag har jag vet, men han gillar de så fine ;) Tog ett snack me veterinären förra gången han va här om de va normalt om en häst åt korv med bröd och äpple festis och vad de kunde få för konsekvenser. Han frågade dom på jobbet och dom hade aldrig sett en häst som äter korv med bröd & äpplefestis. Så han sa att det inte var normalt, men de va absolut inget farligt! Jag kollar alltid upp saker och ting innan jag sätter som i verk så att inget kan skada min häst ♥

Kommentarer
Postat av: anna

sv: visst är den? :D

2011-06-08 @ 15:39:56
URL: http://aannaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0