KL vs Whitaker?

Vilket tycker ni är bäst ?
Jag har inte vart ngt 'märkesfreak' innan. Men när jag såg de där witaker ridbyxorna så va de love ♥
Men kan man mixa och matcha olika märken utan att de blir öveerdrivet ?
Vilka färger kan man blanda så att de ser bra ut ?
Sånna frågor snurrar i mitt huvve dygnet runt. Varje gång jag byter t.ex schabrak tänker jag 'men tänk om de inte matchar resten nu då ?' Jag är väldigt fixerad just vid en färg, men t.ex usa´s färger går att matcha ihop, om man gör de på rätt sätt. Jag vill ha rött, är helt upset me de nu. Men jag vill heller inte att de ska bli för mycke, som de lätt kan bli om jahg köper röda benskydd, röda ridbyxor och röda tretorn, samt ngn röd väst elr jacka. Asså, de kan så himla lätt bli för mke om man inte tänker sig för.
Jag vill oxå ha en sån där hjälm med sveriges flagga på, men vad e de för mening att köpa en hjälm för flera 1000 kronor om man måste byta den när man ramlat av en gång ? Förstår mig inte på sånna människor.. Den hjälmen jag har nu, den kostade 600 och e underbart skön och billig. As bra kvalite!


Ska rida lite nu, bloggar mer sen! Om jag hinner ska jag fixa 1 tidsinställt inlägg under varje timme i morgon från klockan 6 på morgonen tills klockan 5 på eftermiddagen då jag kommer hem från skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0