Jelena! :)

Sitter just nu och äter en nmacka, samtidigt som jag har Jelena i knät och hon dricker välling :) Hon e så söt ;) Slaffsar så de skvätter över hela mig så jag får byta byxor innan jag åker till skolan ;p

Ja, min katt heter Jelena för att visa att folk kan ändra sig. Jasg H-A-T-A-D-E att Justin var tillsammans med Selena, FÖRUT. Nu tycker jag att dom är super gulliga tillsammans! :) Innan sa jag 'Det finns inget som heter Jelena, det kommer aldrig finnas något som heter Jelena, och det har aldrig funnits något som heter Jelena!' Därför heter min katt Jelena.

Frida Mjörnestrand gissade rätt på namnet, hon skrev 'Justina, Biebersbaby, eller Jelena' och som tack får hon en fast länkning här på min blogg OCH hon får gästblogga här! ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0