JAG HAR...

Jag såg en bild på en kompis bdb på Justin Bieber när han va i frankrike.. Han stod på en sak (kommer inte ihåg namnet) och hade eiffel tornet i bakgrunden asså omg omg omg omg ogm !!!!! jag har sååååå panik. asså omg omg ogm !!! INGA ELAKA KOMMENTARER FÖR DÅ J*VLAR... OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG !!!! JAG HAR STÅTT PÅ SAMMA STÄLLE SOM JUSTIN BIEBER. OMG OMG OMG !!!! JAG HAR NUDDAT SAMMA STOLPE SOM HAN ASSÅ OMG OMG OGM OGM OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Om man kollar ner på gatorna ser det ut som en stjärna.. asså omg omg omg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: julia

OMG!!!!!!! det är ju sjuuuuuukt coolt!! hoppas du får tag på bilden på dig :D<333

sv: taack :D<33

2011-06-17 @ 12:42:26
URL: http://juliiaaroos.blogg.se/
Postat av: annsoh

En sån härlig fredag! :) Eller vad säger du?

Vad händer denna fredag då :)?

2011-06-17 @ 12:56:23
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0