Hiss eller Diss?

Ibland känns det som om att jag inte bloggar något alls, och nu den senaste tiden har jag bloggat jätte mycket med upp till 10-15 inlägg / dag. Tycker ni att det är bra eller dåligt att jag bloggar så mycket? Jag tyckte de va jätte tråkigt att blogga i början för jag hade ingen som läste typ och nu har jag jätte många jämfört med förut. Och jag vet inte hur ni känner. Alltså tycker ni att det är bra och roligt att jag bloggar så mycket, eller att det bara är jobbigt att läsa?

Jag vill höra eran åsikt!
Snälla kommentera vad ni tycker så jag kan ändra på det, och så att jag vet vad jag gör bra/dåligt vad jag kan bllogga mer om/mindre om osv.. Det är inte jag som läser min blogg, det är ni, därför ska ni bestämma vad den ska handla om!

Kommentarer
Postat av: anna

sv: hihi :D

haha dom är sjukt små :O<3 men snygga ;)))) nerå xd haha

2011-06-15 @ 14:19:33
URL: http://aannaanna.blogg.se/
Postat av: stolt-PJ

fler inlägg kan ju bara bli bättre ;)

titta bara på kissies blogg..

2011-06-17 @ 08:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0