Hatar skolan!

Hatar skolan, fick ett sms av Susanna igår, ganska sent om att svenskan, son och non måste va klar idag, annars får man inget betyg.. Men om man e sjuk måste dom väl fatta att man nt kan lämna in de då elr :O I ochför sej så har jag nästan gjort klart no:n och so:n, men svenskan har jag knappt börjat me, men får jag inget betyg i dom 3 så visst fine. idc. Inte mitt fel att lärarna nt har ngn hjärna så att dom nt fattar att dom inte kan kräva att man ska lämna in massa skit om man nt ens är i skolan. idioter.



Kommentarer
Postat av: Frida

men seriöst... det är ju bara för att man inte KAN lämna in dom senare för betygen sätts på måndag! -.- <3

2011-06-10 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0